MPArtimiausi mokymai:
Data:
 2018 m. birželio 9- 10 d.
Vieta: Kaunas ir/arba Vilnius

Mokymų kaina: 100 Eur + PVM

Registracija ir papildoma informacija:
Andrius Jarašiūnas
telefonas
+ 370 620 20070 el. paštas andrius@nlpinstitutas.lt

„Kas kituose erzina mus, gali paskatinti suprati save pačius.” –  Carl Jung

 

 

NLP metaprogramos laikomos vienu iš filtru, kuris atkreipia žmogaus dėmesį į jam svarbias detales.
Manoma, jog metaprogramų pagalba asmuo formuoja savo asmeninį realybės suvokimą ir iš to kyla skirtingos reakcijos į situacijas.

Kas vyksta, kai žmonės bendrauja?
Tarkime, žmogui kažkas nutiko. Kai tas žmogus kalba apie savo patirtį, jis perteikia tik menką dalelę realaus įvykio. Kad galėtų perteikti savo išgyvenimą iki begalybės neištęsdamas pasakojimo, jis yra priverstas nutylėti („iškirpti“ iš pasakojimo) didžiąją dalį įvykio smulkmenų. Tai reiškia, jog norėdami kam nors papasakoti apie tai, jog perskaitėte kokią nors knygą, turėsite eliminuoti (praleisti) daugumą savo potyrių. Galite pasakyti „Ji buvo gera“ ir palinkčioti galvą, veikiausiai praleisdami viską, apie ką ta knyga paskatino jus pagalvoti, nepaminėdami, ar fiziškai gerai jautėtės tuo metu, kai ją skaitėte. Pagalvokite apie visus atvejus, kai nesuprasdavote, apie ką kalbama (nepagaudavote minties), nes pasakotojas praleisdavo elementus, kuriuos jums reikėjo suvokti.

Žmonės atlieka šį „redagavimą“ („iškarpo“ pasakojimą) įvairiais būdais, pirmiausiai ištrindami, iškreipdami ir apibendrindami. Žinant apie šiuos procesus, bendrauti su kitais žmonėmis gali būti daug lengviau. Žmonės transformuoja savo realius išgyvenimus, nuomones ir pan. būdais, kurie atitinka jų konkrečius Ištrynimus, Iškraipymus ir Apibendrinimus.

Žmonės savo šnekoje naudoja pasikartojančius kalbos modelius, kartu jiems būdinga ir pasikartojanti elgsena. Ir iš tikrųjų, iš paprasto pokalbio galima išgirsti, kaip žmogus bendrauja ir suvokti, kas sužadins ir palaikys jo motyvaciją, arba kas paskatins jį persigalvoti. Būtent dėl šių žmogaus kalbos ir elgsenos ryšių galima sudaryti asmeninį žmogaus metaprograminį profilį, kuris nusako žmogaus mastymo, kalbėjimo, elgsenos bruožus.

Priemonės su kuriomis susipažinsite suteiks galimybę jums numatyti ir daryti įtaką žmonių elgesiui. Tai yra metaprogramų rinkinys, kurį galima įvaldyti kaip įgūdį. Taip jūs turėsite galimybę palavinti savo akių ir ausų pastabumą, jautrumą ir suvokti tam tikrus dalykus, į kuriuos anksčiau veikiausiai neatkreipdavote dėmesio. Taip pat išmoksite / sužinosite kelis jūsų jau pastebėtų elgesio tipų apibūdinimo ir darbo su jais būdus.

Kodėl rinktis šiuos mokymus?

  • Metaprogramos labai lengvai pritaikomos derybose, pardavimuose, prekių/paslaugų pristatymuose, kliento (darbuotojo) paveikslo sudaryme.
  • Šie mokymai apia 14 metaprogramų, kurios padalintos į dvi grupes: apibūdinančios motyvacijos veikti bruožus bei apibūdinančios veiklos bruožus – atsakymai į klausimas kas motyvuoja veikti ir kokie yra asmeniniai veikimo bruožai.
  • Sužinosite kaip atskleisti metaprogramas per eilinį pokalbį, kuo kiekvienas žmogus turi susidomėti ar susižavėti, ir atvirkščiai – kas padarytų pokalbį žmogui neįdomų.

Šių įgūdžių naudojimas leis Jums pasiekti savo tikslus susijusius su gilesniu savęs ir kitų žmonių pažinimu!

MPDetali 2 dienų trukmės mokymų programa:

  • Kaip veikia realybės suvokimą formuojantys filtrai?
  • Kas yra metaprogramos?
  • Motyvaciją veikti apibūdinančios meta programos: įsitraukimo lygis, asmeniniai kriterijai, motyvacijos kryptis, motyvacijos šaltinis, motyvacijos veikti priežastis, sprendimų priėmimų veiksniai.
  • Veiklos bruožus apibūdinančios meta programos: užduoties apimtis, dėmesio kryptis, reakcija į stresa, veiklos stilius, veiklos struktūra, veiklos taisyklių struktūra, veiklos vertinimo (įsitikinimo) kanalas, veikos vertinimo metodas.
  • Asmeninio metaprograminio profilio sudarymas.
  • Grupės narių profilių sudarymas ir pasiūlymų veikti parengimas bei tikrinimas.
  • Darbo vietos, tikslinio kliento, potencialaus partnerio profilių sudarymai.

 

Mokymai skirti:
Verslo savininkams, vadovams, pardavimų vadybininkams, personalo vadovams, konsultantams ir visiems tiems, kas nuolat derisi, susiduria su klientų prieštaravimams, turi motyvuoti darbuotojus bei yra orientuoti į konstruktyvų dialogą, komunikacinių tikslų pasiekimą, pašnekovo įtikinimą.

Mokymų forma ir metodai:

  • Mokymų metu, per praktiką, susipažįstama su visomis temomis.
  • Visos strategijos yra demonstruojamos ir aptariamos su dalyviais.
  • Mokymų dalyviai aprūpinami dalomąja medžiaga ir visomis reikalingomis mokymuisi priemonėmis.

Mokymus veda: Andrius Jarašiūnas

Registracija ir papildoma informacija:
telefonas
+ 370 620 20070 el. paštas andrius@nlpinstitutas.lt